votar

2013-08-11

Ken zazpi - noizbait


El silencio me pregunta por ti en cualquier momento…
gritando mil veces tu nombre en cualquier momento…
La hoja del calendario me ha echado en cara
cuántas noches he pasado en vela desde que no estás.

Liberémonos, me dijiste entre lágrimas alguna vez…
tendremos nuestra oportunidad, seguro, algún día…
Desde entonces a la deriva en las tormentas de mi interior
voy remando en busca de un mensaje tuyo.

Búscame en las noches sin estrellas
llévame a la orilla, algún día…

Llegaré, siguiendo la luz,
llegaré, intendándolo de nuevo,
algún día…
Volveré, te encontraré
cerrando los ojos, sintiéndote cerca
algún día…

Búscame con un faro
llévame a la orilla

Llegaré, siguiendo la luz,
llegaré, intendándolo de nuevo,
algún día…
Volveré, te encontraré
cerrando los ojos, sintiéndote cerca
algún día…



 Isiltasunak non zauden galdetzen dit noiznahi
zure izena mila aldiz oihukatuz noiznahi
egutegiko orriak aurpegiratu dit
zenbat gau pasatu dudan itzarrik
zu ez zadenetik

Aska gaitezen malkoz esan zenidan noizbait
izango dugu gure aukera seguru noizbait
geroztik noraezean barneko ekaitzetan
arraunean ibiltzen naiz zure mezu baten zain

Bila nazazu izar bako gauetan
gida nazazu zure itsasertzera noizbait

Iritsiko naiz
argiak jarraituz
iritsiko naiz berriz saiatuz
noizbait
itzuliko naiz
aurkituko zaitut
begiak itxiz gertu sentituz

Bila nazazu argiontziaz
gidatu nazazu itsasertzera

Iritsiko naiz
argiak jarraituz
iritsiko naiz berriz saiatuz
noizbait
itzuliko naiz
aurkituko zaitut
begiak itxiz gertu sentituz
votar

No hay comentarios:

Publicar un comentario